Tid for å betale løypebidrag

Vestre Slidre Hytteforening vil gjerne hjelpe løypelagene med å nå alle hytteeiere og hyttebrukere med budskapet om at det er tid for å betale løypebidrag.
Vi oppfordrer alle til å støtte aktuelle løypelag med løypebidrag!
Se informasjon i brev fra Vasetløypene og Vestfjelløypene!

Brev fra Vasetløypene og Vestfjelløypene:

Takk til deg som betalte løypebidrag forrige skisesong. Vi er glade for at det er mange i området vårt som er flinke til å bidra. Det er vi helt avhengige av for å kunne opprettholde løypetilbudet.

I år blir det ikke sendt ut giro til alle fra kommunen. Logg deg derfor på nettbanken eller Vipps med en gang og bruk betalingsinformasjonen nedenfor.

Vi er inne i den beste tiden av vinteren og endelig har det begynt å komme litt mer snø i området vårt. Det ser ut til at det blir mange muligheter for skiturer i det flotte løypenettet vårt denne vinterferien.

Det har vært en snøfattig vinter så langt, men kostnadene til løypelagene løper likevel. Garasjeleie, renter på lån, lønninger og vedlikeholdskostnader går sin gang. Samtidig ser vi behov for ytterligere forbedringer av utstyr og løypetraseer fremover, for å forberede oss på at det kan komme flere snøfattige vintre i årene som kommer.

Vi håper mange vil bidra til løypelaget, også i år. Løypelagene i Valdres anbefaler et årsbidrag på 1.300 kroner, men vi er takknemlige for alle små og store bidrag.

Slik betaler du:

Bestem deg for hvilket beløp du vil bidra med og hvilket/hvilke løypelag du vil støtte. Betal i nettbank, mobilbank eller på Vipps, helst innen 1. mars 2022.

Vasetløypene

• Konto: 1503 21 87916
  • Vipps: 10598

Vestfjelløypene

• Konto: 2153 09 00239
  • Vipps: 85100

Takk for ditt bidrag, og god skitur!